5850 авторів і 31 редактор відповіли на 28952 питання,
розмістивши 29771 посилання на 8900 сайтів, приєднуйтесь!

Мікоз може застати навіть лікаря і допоможе йому не він сам, а інший лікар

РедагуватиУ обранеДрук

Мікоз може застати навіть лікаря і допоможе йому не він сам, а інший лікар

Сьогодні розмова піде про те, як якомусь докторові К. самому довелося звернутися до Болотову з приводу мікозу, після того як всі офіційні засоби лікування спасували перед цим поширеним грибковим захворюванням. Доктор просив не згадувати його імені. Ніби як незручно йому, кандидату медичних наук, здатися серед колег в якості пацієнта, употребившего для лікування неофіційні кошти.

- Почалося все з того, що я натер верхню частину стопи - вона покрилася пухирями. Пішов до дерматолога. Той визначив мікоз, призначив зовнішні засоби - мітеліновую синьку, стрептоцид, щоб сушити мокнучу рану, і прийом простих препаратів - аллохол, валеріана, аскорутин. А я лікарняний взяти не можу - повно народу у відділенні. Купив черевики на розмір більше і ходжу з пов'язками. Через пару днів у мене почався свербіж на внутрішніх поверхнях рук. Я дивлюся - виникла висип, як кропив'янка, та ще й на животі з'явилася смуга. З точки зору науки, розумію - пішла інтоксикація від ніг. Ну, може, ще алергічна реакція на рутин в аскорутин - таке теж буває. Але що робити?

Думаю, раз це алергія, будемо лікувати її. Сам призначаю собі дексаметозон по одному кубику (см3) кожен день три дні поспіль. Далі - тавегіл внутрішньом'язово, тіосульфат натрію внутрішньовенно, реосорбілакт у вигляді крапельниці з 8 до 9 ранку щодня. Минає тиждень. Мені

не гірше, але й не краще! Шкірні висипання і рана на нозі нікуди не йдуть. Подумав я і вирішив зателефонувати Борису Васильовичу. Він каже: «Приїжджай». Я приїхав, ми поговорили на різні теми, і я йому показав свої проблеми. Він, подивившись, каже: «Це в тебе не шкірні захворювання. А пов'язано це з обуренням печінки ».